Veelgestelde vragen

Bij Lakkiewebshop streven we er altijd naar om jouw winkelervaring zo aangenaam en probleemloos mogelijk te maken. Om je te helpen bij het vinden van antwoorden op veelvoorkomende vragen en om je meer inzicht te geven in hoe onze webshop werkt, hebben we deze veelgestelde vragen (FAQ) pagina samengesteld.

**Bestellen:**

1. **Hoe plaats ik een bestelling bij Lakkiewebshop?**
- Navigeer naar het product dat je wilt bestellen.
- Klik op "In winkelwagen" om het item toe te voegen.
- Ga naar de winkelwagen en klik op "Afrekenen" om je bestelling te voltooien.

2. **Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?**
- Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice als je wijzigingen wilt aanbrengen of je bestelling wilt annuleren. Mocht je product nog niet zijn verzonden kan de bestelling nog geannuleerd worden.

**Betalen:**
3. **Welke betaalmethoden accepteert Lakkiewebshop?**
- Wij accepteren betalingen via creditcards, bankoverschrijvingen, en andere populaire betaalmethoden. Alle geaccepteerde betaalmethoden worden weergegeven tijdens het afrekenen.

4. **Is mijn betalingsinformatie veilig bij Lakkiewebshop?**
- Ja, we nemen de veiligheid van je betalingsgegevens serieus. We maken gebruik van beveiligde betalingsgateways om je informatie te beschermen.

**Verzenden:**
5. **Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?**
- De verzendkosten variëren afhankelijk van je locatie en het gewicht/dimensies van het product. De exacte kosten worden weergegeven tijdens het afrekenen.

6. **Verzenden jullie internationaal?**
- Nee, op dit moment verzenden we alleen in Nederland. Wij werken eraan om bestellingen te verzenden in heel de Benelux

**Levering:**
7. **Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?**
- De levertijd varieert afhankelijk van je locatie en het product. We streven ernaar om bestellingen binnen 1-3 werkdagen te bezorgen.


8. **Kan ik de status van mijn bestelling volgen?**
- Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.

**Garantie:**
9. **Wat is het garantiebeleid van Lakkiewebshop?**
- We bieden garantie op defecte producten. Neem contact op met onze klantenservice voor assistentie bij garantieclaims.

10. **Hoe kan ik een garantieclaim indienen?**
- Als je een defect product hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. We zullen je helpen om het probleem op te lossen.

Is uw vraag nog niet beantwoord mail ons met uw vraag.